piątek, 25 stycznia 2013

buzz astral dla Szymusia


"Buzz Astral! Na koniec świata i jeszcze dalej!"
Szymka poznałam jakiś czas temu i odkąd sięgam pamięcią (a Szymek ma dopiero 3 lata, więc za daleko sięgać nie musiałam:)) zawsze był fanem Buzza. Bardzo pozytywny bohater i w dodatku jeden z moich ulubionych z tego filmu:)

Środek to czekoladowe ciasto przełożona masą milky way i wiśniami.

P.S. Pamiętajcie - jak macie zamiar kupić jakiś tablet, to od razu z etui. Wiem co piszę, dostałam mojego samsunga galaxy taba gołego i pojawił się problem jak go ustawić, żeby coś widzieć i móc pracować. Ale od dziś ma piękne wdzianko i już nie będę stawiać kosmicznych konstrukcji podpierająco-wspierających:)))

1 komentarz:

  1. Niesamowity Buzz Astral. Jestem jego wielbicielką, no i Chudego oczywiście. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:)