poniedziałek, 19 maja 2014

Samsung i Little Chef

W zeszłym tygodniu, pomiędzy zamówieniami, udało mi się wyrwać i przyjechać na warsztaty kulinarne "Wiosenne party" zorganizowane przez szkołę gotowania Little Chef i firmę Samsung. Było zaskakująco i pysznie:)
Oglądaliśmy sprzęty, w które Samsung wyposażył szkołę - m.in. najnowsze "dziecko" Smasunga, lodówkę Food ShowCase oraz piekarniki DualCook (pisałam o takim piekarniku jakiś czas temu, mając okazję do wypróbowania jego możliwości), gotowaliśmy i na koniec próbowaliśmy, popijając winem proponowanym przez sommaliera Pawła Świądera z dobrewina.pl.
Szkołę gotowania Little Chef  zawsze chciałam zobaczyć na żywo, więc z ogromną przyjemnością oglądałam wszystkie kąty i kątki i byłam pod wrażeniem:) Ludzie, którzy ją tworzą są niesamowici - z pasją, wiedzą i zaangażowaniem i ciągłym uśmiechem na ustach.
Poza tym miałam okazję poznać bardzo ciekawe osoby, mam nadzieję, że jeszcze się zobaczymy.

 Widoki na gotowanie:)


Oglądamy, podziwiamy, potem będziemy z tych sprzętów korzystać przy gotowaniu


 Działamy:)

 Pyszne efekty naszej pracy:)




Zamieszczam kilka zdjęć dzięki uprzejmości agencji Havas, bo ja zajęłam się chłonięciem atmosfery i smakowaniem zamiast fotografowaniem:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny:)