wtorek, 28 sierpnia 2012

dziś bez zdjęcia tortu, ale równie miło:)

Lubicie być zaskakiwani? Zwłaszcza miło zaskakiwani? Chyba każdy lubi:)
Ja zostałam zaskoczona nominacją przez Daniela Kacprzyka - Kromcia z bloga Kromek z masłem do The Verstite Blogger Award. Bardzo mi miło, że ktoś docenił moją pracę i postanowił ją wyróżnić. Dziękuję Danielu, może kiedyś uda mi się nauczyć Cię dekoracji tortów:)




Zasadami są:
  • nominacja 15 blogów, które Twoim zdaniem zasługują na wyróżnienie
  • poinformować nominowanych blogerów o tymże fakcie
  • wyłonić o sobie 7 faktów;))
  • podziękować Blogerowi, który Cię nominował u Niego na blogu
  • dołączyć nagrodę The Verstite Blogger Award u siebie na blogu

To po kolei:)

Oto lista blogów, które lubię, zaglądam do nich i próbuję i się zachwycam:

1. Kromek
2. tylko spróbuj
3. Karmel-itka
4. blog z miłości do słodkości
5. wiedźmowe gotowanie
6. Aromat Kuchni
7. Wypieki z pasją
8. trochę inna cukiernia
9. torty Aszki
10. Lepszy smak
11. Na miotle
12. Przy kubku kawy
13. Brulion z przepisami
14. Fuzja smaków
15. Soul Cakes

i mnóstwo innych jak.np. blog Basi, no, ale miało być 15, to 15:)

I prawdy o mnie:
1. Mój pseudonim pochodzi jeszcze z czasów podstawówki, czyli już kawał czasu jestem znana jako mrufka:)
2. Mam w domu trzech fantastycznych facetów.
3. Uwielbiam wanilię, w każdej postaci
4. Nie umiem rysować - tak, to prawda:)
5. Trenowałam ju-jitsu, ale miałam kontuzję kolana i musiałam przerwać, szkoda, bo się wkręciłam:)
6. Znam kilka chwytów na gitarę i nawet zabrzdąkam jakąś piosenkę
7. Jak nie robię tortów i nie gotuję, to haftuję krzyżykami:)

I zakończę na tym, reszta niech będzie niedopowiedziana:)

6 komentarzy:

  1. ale miło zostać wyróżnionym taką nominacją :)
    zazdroszczę takich zdolności do tworzenia tortów:) aż mi się wierzyć nie chce, że nie umiesz rysować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję się bardzo szczęśliwa, dziękuję za tę wspaniałą nominację!
    i rzecz jasna, również Cię nominuję! tylko nie myśl, że na zasadzie kontraakcji. nie!
    też często zaglądam, choć nie zostawiam zawsze śladu. wiele przepis próbowałam, ale nie zawsze nadaja się do publikacji. jesteś świetną księgą inspiracji!
    Pozdrawiam Cię serdecznie ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za nominację:) W sumie mogłaś upiec tort z takim logo;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaardzo dziękuję za nominację! To dla mnie wielkie wyróżnienie :)
    Pzdr i życzę dalszej dobrej zabawy w blogowanie
    Aniado

    OdpowiedzUsuń
  5. Karmel-itka, bardzo mi miło:)

    pincake, przyznam, że o tym nie pomyślałam, ale następnym razem logo postaram się zrobić tortowe:)

    Aniado - :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację, jest mi niezmiernie miło. Ja również podziwiam Twoje prace, inspirują mnie w kuchni. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:)